Info & Promosi! Klik Link!

Sunday, August 21, 2011

Kembali

Saya akan kembali untuk memberikan 'prediction' terhadap trading setup saya. Setakat blog ini ditulis, saya sedang menelaah 'backtest' pada chart. Boleh diktakan teknik yg saya pelajari di forum carigold boleh dikatakan teknik klasik dan terbaik sepanjang zaman. Namun apa-pun saya perlu mengkaji adakah teknik itu sesuai dengan saya dan pastikan ianya mendatangkan hasil yg lumayan. Yang past teknik terbaru itu memerlukan kesabaran yg tinggi kerena terpaksa menunggu 'Chart Pattern' sebelum memasukkan Pending Order. Setakat ini dulu, apabila saya sudah sedia, saya akan post chart terkini di blog saya ini.

TEKNIK TRADING YANG SAYA PELAJARI IALAH TEKNIK FIBONACCI
PO PADA 23.6
SL PADA 0.0
DAN YG PENTING TP PADA 161.8

Jaga diri
TAYOR

No comments:

Promosi Untuk Anda Dibawah Ini